Trainingsadvies

Start vandaag nog om vooruitgang te boeken in de sportschool.

Ben je continu op zoek naar de beste oefeningen?

Dit kan ook anders!

In mijn coachtrajecten maak ik een persoonlijk schema voor je, aangepast aan je huidige prestaties. Samen werken we aan een optimale uitvoering en wekelijkse progressie voor maximale spiergroei. Benieuwd hoe zo’n coachingtraject eruit ziet?

Benieuwd naar mijn persoonlijke trainingsplannen?

Hoe is een goed trainschema eigenlijk opgebouwd?

Ieder mens is anders gebouwd en zal dus anders moeten trainen voor een optimaal resultaat. Een optimaal schema houdt rekening met intensiteit, duur, specificiteit en bereidheid om te sporten. Geen spiergroei zonder de juiste verhouding tussen inspanning en rust! Bij jouw persoonlijke schema beginnen we bij de basis. We concentreren ons op de kern en ik programmeer oefeningen met een laag risico en hoge kwaliteit.

Bij elke oefening kijken we naar de intensiteit en duur van de oefeningen. Het schema is zo ontworpen dat het lichaam na de training optimaal kan rusten om erna maximaal te presteren. In het tweede trainingsschema passen we een aantal oefeningen aan om de training uitdagend te houden. Het nieuwe schema zal een mix van samengestelde en isolatieoefeningen bevatten. Na drie maanden heb je de basis onder de knie. In het volgende schema testen we je optimale trainingsvolume per spiergroep. We doen dit in een 3-5RM- en rep-targetweek. We streven elke week naar progressie in gewicht en / of herhalingen. De komende maanden worden grote stappen gezet naar een optimale spiergroei.


Benieuwd naar mijn persoonlijke trainingsplannen?

Maak nu een afspraak voor een intakegesprek.

€ 170

Intake, PT sessie plus drie maanden coaching

€ 30

vervolg coaching

€ 80

PT sessie per uur

Hoe ziet een coachingstraject eruit?

Week 01

Om elkaar beter te leren kennen, starten we met een intake. We doen een bodyscan die uw lichaamsbouw in kaart brengt. We zullen ook een doel stellen waar we de komende maanden naartoe zullen werken. De intake kan plaatsvinden in mijn sportschool of telefonisch. De gegevens van de bodyscan en de informatie van de intake heb ik verwerkt tot een trainingsschema. Het rooster kun je deze week zelf ervaren. Om je op weg te helpen, zit er bij elke oefening een instructievideo.

Week 02

Ik ben benieuwd hoe jij het rooster ervaart. Deze week is er een PT contactmoment waar we de oefeningen in de sportschool doornemen. Hier zullen we ons concentreren op het correct uitvoeren van de oefeningen.

Week 07

Na zes weken maken we kort de balans op. Hebben we de eerste stappen op weg naar het doel gezet? Je gaat trainen met een nieuw schema, waarbij de oefeningen complexer en zwaarder worden.

Week 12

Je bent drie maanden later en benieuwd naar het resultaat. Net als bij de intake maken we een bodyscan en vergelijken deze met elkaar. Ik ben benieuwd hoe je het coachingtraject hebt ervaren.

Week 13

De eerste stappen zijn gezet en hoe wil je verder? Wil je gecoacht worden of gewoon een nieuw schema voor de komende maanden? We bespreken alle mogelijkheden om je op weg te helpen.

× Hoe kan ik je helpen?